З метою забезпечення організації оздоровчо-виховного процесу під час весняних канікул було проведено наступні заходи.
До відзначення дня гумору цікаво та змістовно було проведено літературні піжмурки «Жили собі…» Кальченко А.М. та заняття з психології «Розмалюй свої почуття» Фонарьовою А.С..
Другий день канікул стартував під назвою День природи , під час якого було організовано для учнів 1-4 класів екологічне лото «Первоцвіти нашого краю» та для учнів 5-9 класів майстер-клас з виготовлення квітів в техніці паперопластики (робота декоративно-прикладного гуртка «Українські майстрині»).
Цікаво та із захопленням пройшов День подорожей. Учні 4-7 класів з задоволенням відвідали пожежну частину м. Білопілля. Школярі роздивлялися пожежні автомобілі та пожежно-рятувальне обладнання. Діти змогли побачити захисне спорядження пожежників, їх одяг. Учні мали можливість поміряти і одягнути на себе, відчути себе справжнім вогнеборцем.
З метою виховання фізично здорової особистості було проведено День здоров’я, в рамках якого організовано весняний турнір з міні-футболу для учнів початкової ланки.
Учень 1 класу Паровий Ренат приймав участь у районному фестивалі патріотичної пісні.
Екологічне виховання є невід’ємною складовою процесу становлення громадянина з активною життєвою позицією. В рамках акції «Зробимо Україну чистою разом» на території нашої школи протягом тижня закипіла робота. Протягом акції учнями школи було проведено роботи з прибирання території навчального закладу та прилеглої до неї. Поряд зі школярами віники і граблі до рук взяли і вчителі. Своїм вихованцям вони особистим прикладом доводять: подібні заходи мають об’єднувати всіх навколо однієї мети – піклування про довкілля та підтримання навколишнього середовища у належному стані. Всі працювали дружно, а результатом стала чиста, прибрана території нашої школи!
Постійно проводилася індивідуальна робота з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги. Класними керівниками здійснено рейд-відвідування «Мої заняття під час канікул», рейд-перевірка «Канікули» (робота з неблагонадійними сім’ями).
Учителі-предметники проводили індивідуальну роботу з учнями по підготовці до ДПА та індивідуальну робота із здібними учнями.
|