Педагогічний колектив працює над єдиною методичною темою «Формування життєвої компетентності та забезпечення інтелектуального розвитку учнів шляхом реалізації державних освітніх стандартів»
Основними завданнями в роботі над науково-методичною темою є:
• Підвищення рейтингу школи.• Реалізація компетентісного навчання і виховання щодо формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе.• Створення умов для самореалізації учителя та учня шляхом використання комп'ютерних технологій у навчально-виховній та управлінській діяльності школи.• Широке використання ефективних педагогічних технологій.• Підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної культури, зростання мотивації до самовдосконалення.• Результативність участі учнів школи у олімпіадах з базових дисциплін різного рівня, творчих конкурсах, тощо.• Підвищення конкурентноздатності випускників.• Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.• Поступове переведення школи в якісно новий стан.• Підготовка конкурентноспроможних випускників, адаптованих до життя у суспільстві, яке швидко змінюється.З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:- Методична рада (кер.Кальченко І.М.);- МО учителів початкових класів (кер. Хмилюк Н.А.);- МО класних керівників (кер. Деркач Т.М.);- Психолого-педагогічний семінар (кер.Кальченко І.М.)- Педагогічні читання (кер. Бондаренко І.Л.).Форми організації методичної роботи :
- педагогічна рада ;
- методичне об’єднання; проблемний семінар ;
- педагогічні читання ;
- методично - інструктивні наради ;
- атестація педагогічних працівників;
- організація курсової перепідготовки ;
- організація роботи із здібними дітьми ;
- індивідуальні консультації ;
- робота над науково - методичною проблемою ;
- відкриті уроки, їх аналіз ;
- взаємовідвідування та аналіз уроків;
- предметні тижні ;
- групові, індивідуальні консультації ;співбесіди; самоосвіта.
Участь педагогів у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»
2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2017 2018 номінація математика історія українська мова
фізика
Трудове навчання Англійська мова Початкове навчання фізика
Класний керівник
Початкове навчання українська мова учитель Деркач Т.М. Заріцька0Г.В. Мірошниченко О.М.
Деркач Т.М.
Шкурат0Л.Г. Волосовець0Л.В. Василенко0І.І. Деркач0Т.М.
Бондаренко0І.Л.
Хмилюк0Н.А. Бондаренко І.Л.
Інтернет – конкурс «Учитель року» конкурс фахової майстерності для вчителів природничих предметів
"Геліантус—учитель" / фізика
(вчитель Деркач Т.М.)
2015 рікза версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”,
початкове навчання,
лауреат
(вчитель Кальченко А.М.)
2016 рікконкурс фахової майстерності для вчителів природничих предметів
"Геліантус—учитель" / початкове навчання
(вчитель Василенко І.І.)2017 рік
Всеукраїнський конкурс фахової майстерності
для вчителів-україністів
«Соняшник-учитель»
(вчитель Бондаренко І.Л.)
2017 рік