Про моніторинг в школі 2013 Мета моніторингових досліджень - відповідно до завдань
державної політики в галузі освіти–з'ясувати рівень засвоєння учнями
загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу з основних предметів
за результатами їхнього навчання в початковій та основній школі. Цілі моніторингового дослідження для системи освіти–виявити
болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їх подолання, покращити та удосконалити якість освітньої
галузі: внести корективи Державні стандарти, удосконалити чинні навчальні програми і підручники, навчальні
плани, поліпшити організацію навчального процесу, підвищити педагогічну
майстерність учителів, оснастити школи сучасним навчальним обладнанням та
комп’ютерами. Інформування освітян та широкого загалу громадян (науковців,
викладачів, методистів, учителів, батьків)– оприлюднення
інформаційно-аналітичних матеріалів з результатами моніторингу в засобах
масової інформації, на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України та
Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. Цілі моніторингового дослідження для батьків –одержання
об’єктивної інформації про результати навчальної діяльності учнів, з'ясування
рейтингового рівня знань з метою визначення
прогалин у вивченні шкільних предметів для покращення успішності в навчанні. Кожна дитина за
результатами виконання завдань отримує рейтингову оцінку та характеристику
навчальних досягнень відповідно до визначеного рівня: початковий – якщо сумарний бал за виконання тесту менше 50
відсотків від максимально можливого сумарного бала; середній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від
50 до 70 відсотків від максимально можливого бала; достатній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від
71 до 90 відсотків від максимально можливого бала; високий – якщо сумарний бал за виконання тесту більше за 90
відсотків від максимально можливого сумарного бала. Термін проведення– 12 листопада–12 грудня2013 року. Форма проведення– контрольні роботи тривалістю 45 хвилин у
форматі тестових завдань закритого і
відкритого типу. Суб'єкти моніторингу– учні 5-х і 10-х класів; учителі
предметів, з яких проводиться тестування. Матеріали для проведення– збірники тестових завдань з
основних предметів. Структура збірника тестових завдань: Звернення до батьків. Пояснювальна записка для учня та вчителя. 10 варіантів тестових завдань. Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання. Нормативне забеспечення "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412 "Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995 "Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300 "Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632
|