Ворожбянський  НВК: ЗОШ І - ІІ ст. - ДНЗ № 4
     Білопільської районної ради Сумської області                         
    

Каталог файлів
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої файли [65]

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.05.2024, 12:42

Головна » Файли » Мої файли

Моніторинг якості загальної середньої освіти
06.11.2013, 22:42

Про моніторинг в школі 2013

      Мета моніторингових досліджень - відповідно до завдань державної політики в галузі освіти–з'ясувати рівень засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу з основних предметів за результатами їхнього навчання в початковій та основній школі.
      Цілі моніторингового дослідження для системи освіти–виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їх подолання,  покращити та удосконалити якість освітньої галузі: внести корективи Державні стандарти, удосконалити чинні  навчальні програми і підручники, навчальні плани, поліпшити організацію навчального процесу, підвищити педагогічну майстерність учителів, оснастити школи сучасним навчальним обладнанням та комп’ютерами.
      Інформування освітян та широкого загалу громадян (науковців, викладачів, методистів, учителів, батьків)– оприлюднення інформаційно-аналітичних матеріалів з результатами моніторингу в засобах масової інформації, на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.
    Цілі моніторингового дослідження для батьків –одержання об’єктивної інформації про результати навчальної діяльності учнів, з'ясування рейтингового рівня знань з метою визначення  прогалин у вивченні шкільних предметів для покращення  успішності в навчанні. Кожна дитина за результатами виконання завдань отримує рейтингову оцінку та характеристику навчальних досягнень відповідно до визначеного рівня:
початковий – якщо сумарний бал за виконання тесту менше 50 відсотків від максимально можливого сумарного бала;
середній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від 50 до 70 відсотків від максимально можливого бала;
достатній – якщо сумарний бал за виконання тесту в межах від 71 до 90 відсотків від максимально можливого бала;
високий – якщо сумарний бал за виконання тесту більше за 90 відсотків від максимально можливого сумарного бала.
      Термін проведення– 12 листопада–12 грудня2013 року.
       Форма проведення– контрольні роботи тривалістю 45 хвилин у форматі тестових завдань закритого  і відкритого  типу.
       Суб'єкти моніторингу– учні 5-х і 10-х класів; учителі предметів, з яких проводиться тестування.
        Матеріали для проведення– збірники тестових завдань з основних предметів.
Структура збірника тестових завдань:
Звернення до батьків.
Пояснювальна записка для учня та вчителя.
10 варіантів тестових завдань.
          Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання.

Нормативне забеспечення 
"Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412
"Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995
"Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300
"Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632


Категорія: Мої файли | Додав: vorozhba | Теги: моніторинг якості освіти
Переглядів: 461 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz