Ворожбянський НВК: ЗОШ І - ІІ ст. №4 - Бібліотека закладу


     

     Ворожбянський  НВК: ЗОШ І - ІІ ст. - ДНЗ № 4
     Білопільської районної ради Сумської області                         
    

Бібліотека закладу
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 05.12.2019, 18:25

ІДУТЬ ДО МЕНЕ ЧИТАЧІ З БЛИЗЬКА І ЗДАЛЕКА

ЖДУ ЇХ   РАДІСНО ЗАВЖДИ: Я Ж БІБЛІОТЕКАР...

 
Кальченко Ірина Миколаївна - 
бібліотекар Ворожбянського НВК: ЗОШ І - ІІ ст. - ДНЗ № 4
стаж роботи - 12 років, освіта - вища

Моє професійне кредо

«Людина – це підсумок прочитаного.  Дитина, яка свого часу не зустрілася з доброю книгою, не стане в майбутньому особистістю»

                                                                                                                                                                                                                      М.Слабошпицький

  Проблема сьогодення - пошук, отримання й передача інформації, а також популяризація художньої та наукової літератури, впровадження інтерактивних технологій в практику роботи бібліотеки.

                Своє основне завдання як шкільного бібліотекаря я вбачаю у прищепленні дитині любові до книги, навчання учнів–читачів користуватися бібліотекою, її фондами, також ставлю за мету навчити і учня, і вчителя оволодіти інформаційною культурою:

- допомогти усвідомити значення інформації для особистого розвитку;

- навчити дітей користуватися інформацією з різних носіїв інформації, як традиційних, так і нетрадиційних;

- забезпечити вільний і демократичний доступ всіх користувачів, до бібліотечно-бібліографічних ресурсів бібліотеки, підвищення рівня читацької компетентності, активності, що сприятиме успішній адаптації підростаючого покоління у суспільстві.

СЛОВО ПРО БІБЛІОТЕКУ

Наша бібліотека для всіх допитливих, кмітливих і веселих.

Приходьте до нас!

     Якщо ви хочете збагатитися духовно умінням та навичками у сфері мовлення, читання, поведінки тощо! Якщо ви прагнете підвищити рівень навчання та самоосвіти. Якщо ви хочете мати художні твори, довідники, періодичні видання та твори для дітей.

     Ми всі – маленькі вогники, об’єднані в одне полум’я для того, щоб жила Книга, щоб не вичерпувалися знання, щоб збільшувалася кількість читачів.    Нашими незмінними символами були, є і будуть Читач і Книга. Сьогодні,  коли відбувається духовне відродження культури і освіти України, діти повинні як можна глибше відкривати скарбницю творчості Т.Г.Шевченка.

Що тут є для тебе?

Будь-які книги на твій смак: класичні програмні твори, пізнавальні книжки, можеш знайти тут також  фантастику і пригоди, чудові казки, журнали та газети. 

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ БІБЛІОТЕКИ ТА НАПРЯМКИ РОБОТИ

Основні напрямки роботи шкільної бібліотеки

     Серед основних напрямків роботи нашої шкільної бібліотеки слід визначити:

* Формування інформаційно-бібліографічної культури учнів шляхом проведення бібліотечно-бібліографічних занять;

* Вивчення, формування та задоволення читацьких потреб у книгах та інформації;

* Пропаганда літератури шляхом проведення масових заходів спільно з педагогічним колективом;

* Співпраця шкільної бібліотеки з педагогічним колективом;

* Робота з батьками;

* Організація книжкових фондів, каталогів;

* Робота з фондом підручників;

* Підвищення кваліфікації бібліотекаря

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

1. Користування бібліотекою безкоштовне

2. Право користування бібліотекою мають вчителі, учні, інші співробітники школи

3. Читачі мають право:

- одержувати у тимчасове користування книги з фонду бібліотеки;
- користуватися довідково-бібліографічним апаратом;
- брати участь у бібліотечних заходах

4. Книги видаються на 15 днів

Не видаються з бібліотеки:
- довідкова література;
- останній примірник видання.

5. Читачі зобов’язані:

- бережно відноситися до книг, турбуватися про їх збереження;
- не робити в книгах ніяких поміток, підкреслювань;
- не виривати і не загинати сторінок;
- повертати книги в зазначений термін.

6. Учні розписуються у читацькому формулярі за кожний примірник видання, одержаний на абонементі, починаючи з 5 класу

7. Читачі, які загубили або зіпсували книгу з фонду бібліотеки, зобов’язані замінити її на таку ж або рівноцінну. Рівноцінність заміни визначає бібліотекар

8. Учні 1-9 класів зобов’язані бережно ставитися до підручників і нести за них відповідальність

Єдині вимоги щодо використання і збереження  підручників  учнями

1.     Учні зобов’язані:

*  Дбайливо поводитись з підручниками, як з бібліотечними, так і з своїми власними;

*  При одержанні підручників з бібліотеки переглянути їх і про виявлені дефекти повідомити бібліотекаря, якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його;

*  Якщо учнем підручник втрачений чи пошкоджений – повернути до бібліотеки такий же підручник або замінити його іншим, який визнаний бібліотекою рівноцінним за змістом і вартістю.

2.     До учнів, які недбайливо поводитимуться з підручниками, застосувати заходи громадського впливу через самоврядування та адміністрацію школи.

3.     Стан збереження підручників оцінювати за такими критеріями:

«5» - підручник, який був у користуванні, але не має пошкоджень і  помарок.

«4» - підручник, який має незначні пошкодження або помарки, але придатний для користування.

«3» - підручник, який має пошкодження і помарки, але придатний для користування.

«2» - підручник, який має значні пошкодження і помарки і непридатний  для користування.

4.     Оцінка «зразкова» з поведінки не може бути виставлена учневі, в якого стан підручників буде оцінено балом «2».

Рекомендації класним керівникам по роботі з учнями в межах  шкільної акції “Живи, книго!” 

*  Разом з дітьми та батьками оформити куточок “Живи, книго!”.

* Ознайомлення учнів з єдиними  вимогами  по збереженню підручників.

* Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.

* Відповідальність за підручники в класі.

* Екран  класних змагань за краще  збереження підручників, пропаганду книги в школі.

* Приймати по акту  підручники разом з членами батьківського комітету.

* Вимагати з батьків гарантійні листи за збереження підручників.

* Слідкувати, щоб вчителі - предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмету (робили відповідні записи в  щоденник учня.)

* Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.

* Надати допомогу посту бережливих з планування роботи.

* Разом з батьками здійснювати заходи по вихованню в учнів бережливого ставлення до книги . На  батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.

* Планувати проведення класних зборів “Учитись - учитися” , де висвітлювати роль підручника. Аналізувати відношення до них учнів. Участь у Всеукраїнських акціях “Живи, книго!” та  “Подаруй книгу бібліотеці”.

* Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники.

* Вклеїти в щоденники учнями єдині вимоги  щодо збереження підручників.

  

Пам’ятка читачеві

Люба дитино!

До тебе це слово!

Перед тобою скарбниця  чудова,

Мудрих порад невичерпне джерельце,

Книгу люби і душею і серцем.

Негоже бруд заносити в науку

Простягуй книзі лише чисті  руки.

Якщо ти хочеш книгу всю читати,

Не змушуй сторінки в ній випадати,

Відтак книжки не слід перегинати.

Друг твій книга буде гарним, і новеньким

І охайним, а для цього будь уважним,

Не забувай речей в ній зайвих.

Краще витрати хвилину,

Та візьмися й допуття

Попідклеюй всі сторінки,

Книзі дай нове життя!

Візерунчасту закладку

Книзі подаруй на згадку.

Ще й обкладинку вдягни,

Життя книзі збережи!

Рейд-перевірка навчальної літератури

До відзначення 200-річчя з Дня народження Т.Г.Шевченка

Від Тарасика до Тараса

      Щороку приходить до нас весна, а з нею – Шевченківські свята. «У вінок Кобзаря ми вплітаємо майбутнє» - під таким гаслом проходила декада до 200-річчя з Дня народження Т.Г.Шевченка в нашій шкільній бібліотеці.  

   

 

 

 

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz