Державний стандарт початкової освіти (новий)
Мета початкової освіти:
гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб виховання загальнолюдських цінностей підтримка життєвого оптимізму розвиток самостійності, творчості та допитливості.
Принципи Державного стандарту:
презумпція талановитості дитини цінність дитинства радість пізнання розвиток особистості здоров’я безпека.
Освітній процес у початковій школі
Побудований на діяльнісному підході:
перший цикл (1-2 класи) — інтегровано-предметна основа з переважанням ігрових методів
другий цикл (3–4 класи) — інтегровано-предметна основа
Освітні галузі, які визначає стандарт
мовно-літературна
математична
природнича
технологічна
інформативна
соціальна і здоров’язбережна
фізкультурна
громадянська та історична
мистецька.
|